Unii lideri neoprotestanți intreprinzători au descoperit cheia succesului cum să obții o biserică cu un număr mare de membrii intr-un timp scurt , metodă folosită deja prin Oradea, Arad, Timișoara etc. Alegi un oraș de dimensiuni medii sau mari, de exemplu Oradea și folosind politici de marketing cautând sâ aflii ce place la lume, muzică contemporanâ de un anumit gen, lumini colorate, o viziune mai libertină asupra regulilor din biserică, activități cultural distractive în week-end . Apoi începi să racolezi persoane, mai ales tineri frustrati de la celelalte biserici neoprotestante din oraș și ceva din lume dacă se poate și uite așa ți-ai rezolvat problema folosind politici de marketing.
Pastorul Gabi Floruț ne relatează pe un video de pe fb că nu că ar fi ceva rău în asta (incredibil ! ) dar nu aceasta ar trebui sa fie metoda ci convertirea prin pocaință și Duhul Sfant in zone unde nu există biserici.
OK, corect dar la variantă cealată cum sa ajuns ?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu