miercuri, 11 ianuarie 2023

MĂRTURII DESPRE EREZIA AVENTISTĂ






MĂRTURIA UNUI TĂNAR

,, Îmi aduc aminte de experiența dureroasă pe care am avut-o la vârsta de 21 de ani când, înflăcărat de dragoste pentru Hristos m-am lăsat totuși cuprins în mrejele minciunii adventiste. Doream să mă botez însă, pastorul care mă atrăsese spre această ”biserică” mi-a spus că, nu mă puteam boteza dacă nu mărturiseam și credința că, Ellen White a fost profetul lui Dumnezeu și că spiritul profeției promis de Hristos a lucrat prin persoana acesteia. Eu nu eram prea convins de lucrul acesta însă, pentru că doream să mă botez, am răspuns cu inima strânsă că, acceptam să mărturisesc acest lucru.
În acel moment, imediat, am simțit că s-a stins ceva în mine. O tristețe copleșitoare mi-a invadat sufletul. M-am simțit ca unul care s-a lepădat de Hristos. De ce a îngăduit Dumnezeu ca să ajung în acel punct? Cred că, pentru simplul motiv că, cu câteva zile mai înainte, i-am permis aceluiași pastor să susțină înaintea mea erezia învățată de Ellen White, potrivit căreia, Domnul Isus Hristos ar fi de fapt arhanghelul Mihail! Am ajuns în acel punct jalnic al trăirii mele creștine pentru că, necunoscând prea bine Biblia și convins fiind că, Biblia e o carte grea și nu la îndemâna oricui, am cedat înaintea sporovăielilor otrăvitoare ale unui lup îmblănit în oaie, și iești la ”secerișul de suflete”, cum numea el lucrarea lor de misionariat.
Îl trădasem pe Hristos, acceptând ideea mîrșavă ca în timpul botezului să mărturisesc nu numai credința în Domnul Hristos ci și credința că, Ellen White ar fi reprezentat unealta Duhului Sfânt! Să pun alături numele Domnului cu numele unei muritoare păcătoase! Din fericire pentru mine, Dumnezeu nu a îngăduit să merg mai departe în această decizie. Pentru că, durerea mea a fost sinceră. Dumnezeu m-a iertat pentru rătăcirea mea, pentru acordul verbal față de o blasfemie!
Ei nu vă vor vorbi prea mult despre Ellen G. White la seminarii publice, pentru că scopul lor este de a aduce oamenii în punctul de convertire și la botez.
Certificatul de botez, din anul 2000, conținea întrebări la care candidatul trebuie să răspundă cu „da”. Întrebarea 8 spune:
„Sunteți de acord cu învățătura biblică a darurilor spirituale și credeți că darul profeției este unul dintre semnele de identificare ale bisericii rămășiței.”
În cazul în care candidatul spunea: „da” și se va boteza, el află apoi în curând că, „darul profeției” se referă la scrierile lui Ellen G. White. Punctul 13 din certificat înseamnă acceptarea faptului că, Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea este rămășița bisericii din profeția biblică. Și uite așa, candidații sunt botezați într-un grup exclusivist; dar ei nu știu cât de exclusivist este, încă!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu