duminică, 18 decembrie 2022

Fotbalul zeul omului modern





💔 Mă doare inima când știu că stadioanele sunt pline și bisericile se golesc pe zi ce trece.
⚽️ Mă doare inima când mă gândesc că o minge poate aduna zeci de mii în jurul ei în timp ce Evanghelia nu prezintă prea mare interes nici pentru câteva sute într-o biserică locală.
🛫 Mă doare inima că suporterii Argentinei au făcut 13 000 km să ajungă în Qatar, iar cei mai mulți români nu merg la biserica de pe strada lor...
😔 Mă doare inima când văd suporterii cum își susțin echipa și ai noștri cum dau cu bâta după noi...
🌏 Mă doare inima că oamenii nu știu că finala adevărată nu este între Franța și Argentina, ci între Cer și Iad. Iar miza reală nu e o cupă de aur, ci sufletul omului...
🥺 Scriu aceste rânduri dintr-un aeroport cu lacrimi în ochi când văd cât entuziasm există pentru fotbal și ce puțină pasiune mai există pentru evanghelizare.
🕖 Mă doare inima că spuneau aștia pe aici că s-a intrat în prelungiri și toți erau fericiți... Nu știu dacă și la Biserică se bucură oamenii de prelungiri...
💰Mă doare inima când am aflat că unii au dat mii de euro să mai prindă un loc în finala de la Mondial, iar alții dau restul de la KFC pentru Isus la colectă.
❤️ Sper să-mi mai treacă durerea de inimă.
⏳ Pe curând...

Sursa: Cristi Boariu- facebook
📝 Scriu în fiecare zi aici cu scopul să mai transferăm oameni din echipa Diavolului în a lui Isus: https://devotional.cristiboariu.com/

..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu